Selamat datang ke laman blog G.U.R.U. Blog ini adalah hasil usaha aleff bin ab. ghani...Blog ini masih dalam pembinaan...Semoga kita mendapat manfaat bersama...Insya Allah.
Author: aleff
•7:06 PM


Aku Kini Bergelar Blogger...Dunia blogger kini semakin mendapat tempat dalam dunia siber. Di Malaysia, kita dapat melihat jutaan blog menghiasi laman-laman maya...


Aku berasa terpanggil untuk turut bergelar blogger...Terima kasih aku tujukan kepada sahabatku, Jailani yang banyak mengajar aku untuk membuat blog. Blog yang aku bina ini bukan tujuan bermegah2, tapi sekadar merakamkan perjalanan hidup aku sebagai seorang insan yang hidup di muka bumi Allah ini. Aku harap juga kepada rakan2 blogger yang lain dapat menunjuk ajar sebab aku baru berjinak2 dengan dunia blogger nie...

This entry was posted on 7:06 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On May 8, 2009 at 7:10 PM , H.R PuTeRa YuSoFF said...

salam perpaduan...
semakin berkembang dunia BLOG DI IPGM KSM ini..
tahniah...